Triky a špinavosti obchodních firem: Antikorporát #1

Jak asi víte aktuálně řeším nedodržování zákona ze strany CZC a problém s tím, že mi protiprávně zadržují peníze. Tato zkušenost mě přivedla k tomu udělat to, co jsem měl udělat už dávno a říct všem jak je možné, že se v korporátních firmách dějí různé špinavosti, jaké triky především obchodní firmy používají a jak je možné, že to funguje.

Všechny tyto věci znám, protože sám jsem přes 10 let pracoval pro 10 velkých korporátních firem na marketingových a obchodních pozicích. Pracoval jsem pro banku, telefonní operátory, obchodní firmy… Prošel jsem tak řadou školení, porad, setkával se s managementem a zjistil jak to funguje ve skutečnosti a že je to úplně jiné než na billboardech a pozitivních vizuálech (které jsem občas sám vytvářel :-D).

Nabyl jsem dojmu, že pro korporaci má člověk – ať už jako zákazník nebo jako zaměstnanec většinou hodnotu nula a je jí úplně jedno co s ním bude po tom, co z něj doslova vydrtí poslední kousíček čehokoliv použitelného a odhodí jej.

Jak je ale možné, že to korporacím funguje? Jak je možné, že jim to prochází? Jaké triky a špinavosti používají?

Tohle všechno se dozvíte v seriálu Antikorporát, který právě připravuji a budu všechny díly pravidelně zveřejňovat na YouTube.

Předpokládám, že firmám se nebude líbit, když tady budu prozrazovat všechny jejich běžně používané špinavosti a triky. Můžou mi nadávat, můžou prskat, můžou používat oblíbené placené diskutéry, ale to je asi tak všechno, co s tím nadělají. Jenom tak, že lidé budou vědět jakým způsobem jsou manipulováni a podváděni s tím mohou něco dělat.

Korporace a jejich bezohlednost totiž každý den likvidují naši společnost a pokud se tomu lidé nezačnou bránit, brzy budeme žít ve světě, kde neplatí jakákoliv pravidla a kde slušnost je slabost, což je už nepsané heslo korporací dnes.

Děkuji Vám, že sledujete má videa, že je sdílíte a že jste se mnou! Na oplátku Vám řeknu věci, které Vám nikdo jiný nikde jinde neřekne, protože kdo je zná, má strach o nich mluvit…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *