Výzva zákazníkům i zaměstnancům T-Mobilu

T-Mobile se snaží vyždímat více peněz z lidí s nejnižšími datovými balíčky – dost bezskrupulózními praktikami. Necháme to bez povšimnutí?

Vážení,

T-Mobile se dopustil křiváctví velkého rozsahu, když se rozhodl změnit podmínky některých datových balíčků bez upozornění, kdy po překročení FUP zákazníkům Internet pouze nezpomalí, jak to bylo běžné celé roky, ale zcela jim zamezí přenos dat.

Zároveň pak těmto zákazníkům, kteří mají často smlouvu na dobu určitou, T-Mobile nedovoluje okamžitě ukončit smlouvu a přejít k jinému operátorovi, i když zcela logicky mají tito zákazníci de facto naprosto jiné podmínky, než měli ještě před několika týdny a nemohou své mobilní telefony používat stejným způsobem za stejné peníze jako dřív.

Ano, od zástupců T-Mobilu slyším argumenty o tom, že funkčnost Internetu po vyčerpání FUP údajně nebyla v podmínkách garantována a podobně. Ovšem T-Mobile uváděl, že dojde pouze ke zpomalení, ne úplnému odpojení, ve všech svých marketingových materiálech a komunikoval to na všech komunikačních kanálech směrem k zákazníkům. Zákazníci pak zcela oprávněně s tímto vědomím podepisovali několikaleté úvazky.

Jednání T-Mobilu je nemorální, nečestné, křivé, podvodné a zavrženíhodné. Proto vyzývám všechny jeho zákazníky, aby stejně jako já, změnili svůj status na messengerech (typu Whatsapp, Viber atd.) na tento: „Stydím se za T-Mobile!“ A vyjádřili tak svůj trvalý odpor s jednáním T-Mobilu.

Naopak vyzývám všechny zaměstnance T-Mobilu, aby nepodporovali, neomlouvali a jinak neschvalovali jednání svého zaměstnavatele a nepoškozovali tak své dobré jméno. Nikdo vás nemůže nutit, ať osobně souhlasíte s křivým jednáním vašeho zaměstnavatele. Vaše dobré jméno, vaše čest je jen vaše. Tento status si klidně můžete nastavit na svých osobních telefonech také.

Samotného se mě tyto změny netýkají, ale nemohu takovou drzost nechat bez povšimnutí.

Operátoři jsou zvyklí se u nás chovat jak na divokém západě a dokud si to bez řečí necháme líbit, budou s tím pokračovat. Nepoužívat telefon není řešením. Jít ke konkurenci často nejde z důvodů technických, ale častěji prostě jen proto, že i konkurence se chová podobně. Jediným řešením je dát hlasitě najevo, že nám to vadí a požadovat legislativní změny, větší pokuty pro operátory, větší ochranu zákazníků a osobní odpovědnost manažerů!

Jan M. Holík

Korporátní zákazník operátora T-Mobile

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *